logologo

W poszukiwaniu esencji kobiecości – Thierry Mugler Womanity – lato 2010

W poszukiwaniu esencji kobiecości – Thierry Mugler Womanity – lato 2010

W Międzynarodowy Dzień Kobiet, 8 marca, Thierry Mugler Parfums zainaugurowało działalność strony Womanity.com, na której kobiety z różnych stron świata, wychowane w różnych środowiskach i kulturach mogą wymieniać poglądy na temat uniwersalnej esencji kobiecości: tworzyć własne definicje, wklejać zdjęcia i filmy, dyskutować. Wkrótce okazało się, że jest to początek kampanii reklamowej nowej wody perfumowanej Thierry’ego Muglera – Womanity, której premiera planowana jest na lipiec 2010 r.

Unikatowe połączenia

Pojawienie się w sklepach każdego zapachu Muglera wywołuje wielkie emocje. Jego niewyczerpana kreatywność i potrzeba poszukiwania nowych rozwiązań podsuwały mu pomysły stosowania tak innowacyjnych połączeń nut zapachowych jak owoce leśne, czekolada i karmel w Angel z 1992 r. czy lawenda i kawa w A Men z 2003 r. – obydwa zapachy natychmiast po premierze okrzyknięto kultowymi.

Kawior i figa

Jak będzie w przypadku Womanity? Wiadomo, że zapach będzie utrzymywał dotychczasową stylistykę Muglerowskich pachnideł: anielsko słodką. Dzięki innowacyjnej technologii ekstrakcji cząsteczkowej twórcy kompozycji zapachowej wydobyli aromat korzenny z kawioru i słodki z figi. Kawior i figa to bez wątpienia pionierskie połączenie. (Aktualizacja: na naszym blogu już jest dostępna pełna recenzja Womanity)

Kostiumy Beyonce, projekt: Thierry Mugler

Kostiumy Beyonce zaprojektowane przez Thierry'ego Muglera / fot. WWD

Eklektyczny dizajn

Szklany flakon zwieńczony będzie metalowym zdobieniem w stylistyce antyczno-nowoczesnej, by przemówić do wrażliwości estetycznej kobiet w różnym wieku, o różnych gustach. Z resztą czerpanie z topiki mitologicznej i przetwarzanie jej na futurystyczną modłę nie jest dla Muglera niczym nowym. Wystarczy wspomnieć pojawiający się w jego kolekcjach motyw zbroi Walkirii przypominającej seksowny kombinezon kosmonautki, jak na przykład kostiumy sceniczne, jakie Mugler zaprojektował w 2008 r. dla Beyoncé na jej trasę koncertową promującą płytę I am… Sasha Fierce.

Womanity dostępny będzie we flakonach 80 ml, 50 ml i 30 ml. Wchodzić będzie w skład serii kosmetyków, w której, poza wodą perfumowaną, znajdą się perfumowany żel pod prysznic, mleczko do ciała i krem do ciała.

Planowana premiera w wybranych krajach: lipiec 2010, ogólnoświatowa premiera: listopad 2010

Aktualizacja: Kokai.pl jako pierwsza w Polsce perfumeria internetowa inauguruje sprzedaż Womanity!

Aktualizacja: Na naszym blogu pojawiła się już recenzja Womanity! Dostępna jest tutaj.

Perfumy Womanity dostępne są w perfumerii Kokai.plperfumy cena

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 7.7/10 (3 votes cast)
W poszukiwaniu esencji kobiecości – Thierry Mugler Womanity – lato 2010, 7.7 out of 10 based on 3 ratings

Wpisy o podobnej tematyce:

  1. Zapowiedź: Aura – pierwsze perfumy Swarovskiego – już w kwietniu 2011
  2. Angielskie lato: Burberry Summer 2010 – nowość
  3. Nuty zapachowe – trendy 2010
  4. Zmysłowe lato: Joop Homme Hot Contact od JOOP! – nowość dla mężczyzn na lato 2010
  5. Letni eliksir: Thierry Mugler i Alien Sunessence Sun Sapphire – nowość na lato 2010

Skomentuj

logo
logo
Powered by THEY.PL | Designed by ORTOGRAFIKA.EU