logologo
perfumy damskie

Versace – Versus 2010

Versace – Versus 2010

Zapach: Versus 2010

Marka: Versace (o marce)

Rodzaj: woda toaletowa (EDT)

Premiera: 2010

Nuta głowy: cytryna, kumkwat, owoc caimito

Nuta serca: kwiat pomarańczy, róża, kwiat stefanotis

Nuta bazowa: paczula, olejek ambretowy, piżmo

(tutaj dowiesz się, jak pachną nuty zapachowe EDT Versus)

- Versus – recenzja -

Nonkonformizm i egzotyka

Młodzieżowa marka odzieży należąca do Donatelli Versace, Versus, wyemitowała nową wersję swego najpopularniejszego zapachu: Versus. Niegdyś tryumfy święciły wody toaletowe prêt-à-porter, w 2010 r. nadszedł czas na nowoczesną kompozycję: eliksir egzotycznych owoców, upojnych kwiatów i olejku ambretowego.

Nieujarzmiona egzotyka

Nowy Versus nie przypomina dawnego Versusa z 1991 r., który był lekki, kwiatowy, łatwy do noszenia. Edycja z 2010 r. to zapach dla indywidualistów, na tyle specyficzny, że nawet trudno definitywnie zadecydować, do jakiej rodziny zapachowej należy. Od pierwszych akordów wybucha cytrusowo-korzenną kaskadą egzotycznych owoców: kumkwatu i cytryny, w którą wplecione zostały zielone nuty caimito (od koloru skórki tego owocu flakon ma barwę purpurową). Gdy wybrzmią nuty owocowe, przychodzi czas na egzotyczne kwiaty, wśród których dominuje kremowa słodycz stefanotisa i świeżość róży, na piżmowo-żywicznym podkładzie paczuli i olejku ambretowego.

Reklama EDT Versus 2010

Drapieżność i harmonia

Jak na wodę toaletową Versus jest bardzo intensywny, ponieważ jego formuła opracowana została na bazie szczególnie esencjonalnych olejków eterycznych. Ale nic w nim z przyciężkich, słodkich wód rodem z babcinej kolekcji esencji zapachowych. Kompozycja wciela ducha młodości: jest promienna i harmonijna, nie tracąc nic z punkowej drapieżności.

Rebeliancka Lara Stone – sesja zdjęciowa dla Versusa

Nazwa marki Versus wyraża kontestatorskie usposobienie młodej duszy. Donatella Versace do reklamy nowej wody toaletowej szukała „dziewczyny z charakterem”, która będzie potrafiła wyrazić filozofię marki: nonkon-formizm, erotyzm i uzależnienie od energii młodości. Idealna wydała się jej Lara Stone – znana z udziału w kontrowersyjnych projektach holenderska modelka w środowisku ma opinię antymodelki ze względu na swe buntownicze usposobienie i niedoskonały wygląd (nieodłączny grymas twarzy, przerwa między zębami i krzywy chód), czyli wszystko, co tak pociąga Donatellę Versace. Autorem zdjęć promujących EDT Versus jest brytyjski fotograf Craig McDean, który publikuje w najważniejszych modowych magazynach, m.in. w „Vogue”, „Harper’s Bazaar”, „W” czy „i-D”.

Linię zapachową Versus tworzą wody toaletowe we flakonach o pojemności 100 ml, 50 ml i 30 ml oraz balsam do ciała i żel pod prysznic.perfumy cena

Premiera: 2010

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 8.9/10 (7 votes cast)
Versace - Versus 2010, 8.9 out of 10 based on 7 ratings

Wpisy o podobnej tematyce:

  1. Letni eliksir: Thierry Mugler i Alien Sunessence Sun Sapphire – nowość na lato 2010
  2. Angielskie lato: Burberry Summer 2010 – nowość
  3. Metamorfozy zapachu: Lolita Lempicka Eau du Désir – nowość na lato 2010
  4. Niekonwencjonalne perfumy szyprowe: Incanto od Salvatore Ferragamo
  5. Perfumy po plażowaniu

Komentarze

1
  1. zapach do pracy

Oceń ten zapach

logo
logo
Powered by THEY.PL | Designed by ORTOGRAFIKA.EU