logologo

Hermès

Hermès

Hermès to francuski dom mody projektujący prêt-à-porter. Logo firmy – książęca kareta, do której zaprzężony jest koń – nawiązuje do początków działalności firmy: Thierry Hermès w 1837 r. w Paryżu otworzył swój pierwszy butik z siodłami. Obecnie marką Hermès sygnowane są ekskluzywne wyroby skórzane, odzież, akcesoria i perfumy. Od niemal dwóch stuleci marka jest synonimem najwyższej jakości i elegancji. W 1951 r. dom mody zainaugurował linię perfum, które zaskakują niesztampową stylistyką zapachu. Na przykład męski Terre d’Hermès to unikalna mieszanka aromatów ziemi, w której delikatne cytrusy komponują się z akordami żywicznymi, drzewnymi i… kamiennymi! Pośród damskich zapachów wyróżnia się Eau des Merveilles – soczysta eksplozja słodyczy kandyzowanej skórki pomarańczy, karmelu i delikatnej śmietanki w fuzji z balsamicznymi nutami żywic i paczuli. Wyjątkowa jest także Hermesowska kolekcja woni ogrodów: rześkich po monsunie – Un Jardin Apres La Mousson, kwiecistych w dolinie Nilu – Un Jardin Sur Le Nil oraz rajskich śródziemnomorskich – Un Jardin En Mediterranee.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 10.0/10 (4 votes cast)
Hermès, 10.0 out of 10 based on 4 ratings

Wpisy o podobnej tematyce:

  1. Współczesny dandys-meloman – Timberlake i Givenchy Play
  2. Nowe perfumy na lato: Lovely Kiss marki Salvador Dali
  3. Wyjątkowo wiśniowe perfumy: Lolita Lempicka Caprice Amarena (Amarena Whim)
  4. Allessandro dell’Acqua
  5. Perfumy na spotkania nieformalne

Skomentuj

logo
logo
Powered by THEY.PL | Designed by ORTOGRAFIKA.EU