logologo

Kiedy wreszcie perfumy od Madonny?

Kiedy wreszcie perfumy od Madonny?

Od kiedy w 2007 r. Madonna podpisała z Live Nation kontrakt na 120 milionów dolarów na nagrywanie płyt, trasy koncertowe i inne rodzaje promocji, pojawiły się spekulacje na temat planów firmy co do wyemitowania perfum sygnowanych pseudonimem królowej popu.

Już w sierpniu 2010 r. w sieci amerykańskich sklepów Macy’s pojawi się młodzieżowa linia odzieży Material Girl, do zaprojektowania której zainspirowała Madonnę jej nastoletnia córka Lourdes. Premiera serii kosmetyków i perfum towarzyszących linii ubrań miałaby mieć miejsce w 2011 r.

Czy to tylko plotki, czy realne plany – zelektryzowały specjalistów od marketingu z branży perfumeryjnej. Zdania komentatorów są podzielone. Jedni twierdzą, że wyzyskanie wizerunku od niemal trzydziestu lat niekwestionowanej pierwszej damy światowej rozrywki przyczyni się do powtórzenia sukcesu kultowego zapachu CK One.

Inni – mniej optymistyczni – radzą ostrożnie obchodzić się z kapitałem marki Madonna. Swą opinię argumentują trudnością w określeniu, jak w kampanii reklamowej produktów przeznaczonych dla młodzieży kreować wizerunek wiecznej prowokatorki. Wymienia się także inny, o wiele bardziej delikatny problem: kłopotliwą sprawę wieku piosenkarki i jej podstarzałych fanów. Ale czy w przypadku uwielbianej przez miliony Madonny takie sprawy w ogóle mają znaczenie?

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

Wpisy o podobnej tematyce:

  1. Testery perfum – prawdy i mity
  2. Perfumy z feromonami czy afrodyzjaki? Najbardziej zmysłowe perfumy
  3. Dlaczego perfumy na każdym pachną inaczej?
  4. Salvador Dali czy DALI? EDP czy EDT? Pierwsze perfumy Salvadora Dalego
  5. Fendi Palazzo – delikatne perfumy orientalne na jesień

Skomentuj

logo
logo
Powered by THEY.PL | Designed by ORTOGRAFIKA.EU